Politica de Rambursare și Returnare
Ultima actualizare: [Data actualizării]
Prezentare generală
Conform legislației din România, perioada legală pentru retur este de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Dacă au trecut mai mult de 14 zile de la achiziția dumneavoastră, din păcate nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru un retur, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Produse care nu pot fi returnate
Anumite tipuri de produse sunt exceptate de la retur:
- Bunuri perisabile, cum ar fi alimente, flori, ziare sau reviste.
- Produse de igienă intimă sau personală, produse sanitare.
- Materiale periculoase sau lichide/gaze inflamabile.
Produse suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou.
- Produse software descărcabile.
- Unele articole de sănătate și îngrijire personală.
Pentru a finaliza returnarea, este necesară prezentarea unei dovezi de achiziție (factură sau bon fiscal).
Vă rugăm să nu trimiteți produsele returnate direct către producător.
Situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Cărți cu semne evidente de utilizare.
- CD-uri, DVD-uri, casete VHS, software, jocuri video sau discuri de vinil care au fost desigilate.
- Orice articol care nu se află în condiția inițială, este deteriorat sau îi lipsesc părți din cauza unor motive care nu se datorează unei erori din partea noastră.
- Orice articol returnat după expirarea perioadei de 14 zile de la livrare.
Rambursări
Odată ce produsul returnat este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau respinsă.
Dacă rambursarea este aprobată, aceasta va fi procesată și suma va fi returnată automat pe cardul dvs. de credit sau prin metoda de plată inițială, într-un interval de câteva zile lucrătoare.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit rambursarea încă, urmați acești pași:
- Verificați din nou contul bancar.
- Contactați compania emitentă a cardului; poate dura ceva timp până când rambursarea este înregistrată oficial.
- Contactați banca. Procesarea rambursărilor poate dura câteva zile.
Dacă ați urmat toți acești pași și nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la desk@360market.ro.
Produse aflate la reducere
Doar produsele cu preț întreg pot fi rambursate. Produsele aflate la reducere nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să înlocuiți un produs cu același model, vă rugăm să ne contactați la desk@360market.ro.
Cadouri
Dacă produsul a fost marcat ca fiind cadou la achiziție și expediat direct către dumneavoastră, veți primi un credit sub formă de voucher pentru valoarea returului. După primirea produsului returnat, voucherul va fi trimis pe e-mail.
Dacă produsul nu a fost marcat ca fiind cadou sau persoana care l-a oferit a ales să-l primească și să-l ofere ulterior, vom rambursa suma către aceasta, care va fi informată despre retur.
Costurile de transport pentru retururi
Pentru a returna produsul, vă rugăm să ne contactați la desk@360market.ro pentru a primi detalii despre procesul de retur.
Costurile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de client. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din suma rambursată.
Dacă returnați un produs de valoare mare, vă recomandăm să folosiți un serviciu de livrare cu tracking sau să achiziționați o asigurare pentru expediere. Nu garantăm că vom primi produsul returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Pentru întrebări legate de politica de rambursare și returnare, ne puteți contacta la desk@360market.ro.